Geen producten in je winkelmand
Geen producten in je winkelmand

Klantenservice

Bestellen & betalen

Zijn al jullie producten in nieuwstaat?

Alle producten die je in onze webshop vindt zijn ongebruikt en ongeopend. Alle producten zijn in nieuwstaat.

Zijn de garen die ik bestel altijd van hetzelfde verfbad?

Ja, bij alle garens in de webshop staat het verfbad en de voorraad vermeld. Wanneer we hetzelfde garen van verschillende verfbaden hebben zullen deze altijd als afzonderlijke producten zichtbaar zijn.

Hoe kunnen jullie 25% tot 75% korting geven op de adviesprijs?

We verkopen alleen garens van een vorig seizoen die niet meer geproduceerd worden. Dit zijn de garens die bij andere wolwinkels vaak plaats moeten maken voor nieuwe garens. Hierdoor kunnen we opnieuw een prijs vaststellen en proberen daarbij de laagste prijs van alle Nederlandse wolwinkels te bieden.

Waarom moet ik de verzendkosten betalen?

Wij geloven in transparante prijsvoering en vinden het belangrijk dat je bewust bent dat een bezorgdienst jouw bestelling levert. De verzendkosten zitten daarom niet in de productprijs verrekend. Zo kunnen we je de laagste prijs per product aanbieden en betaal je de daadwerkelijke verzendkosten.

Ik heb nog een extra bolletje nodig, kan ik deze nog bestellen?

Voor al onze producten geldt op = op. Staat het product niet meer op onze site? Dan is het helaas niet mogelijk om een extra bol bij te bestellen. Staat het product er nog wel op? Let dan goed op het verfbad dat er bij vermeld wordt.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wijzigingen doorgeven kan via het contactformulier onderaan de site. We zullen je dan zo snel mogelijk laten weten of het nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen.

Hoe kan ik betalen ?

Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Momenteel accepteren wij iDeal en PayPal. We maken hierbij gebruik van de diensten van Mollie.

Waar blijft de bevestiging van mijn bestelling?

Je hoort altijd een bevestiging per mail te krijgen. Heb je deze mail niet ontvangen en zit deze ook niet in je spam? Neem dan contact op via contactformulier onderaan de site.

Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten van een brievenbuspakketje zijn €3,90 en die van een pakket €5,95. Bij bestellingen tot €75 rekenen wij verzendkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Jouw bestelling wordt binnen 24 uur door ons aangeboden bij PostNL. Bestel je zaterdag of zondag? Dan kan het zijn dat je bestelling pas op dinsdagochtend aangeboden wordt bij PostNL.

Kan ik mijn bestelling ook gratis afhalen?

Dat kan! Je kan tijdens het afrekenen aangeven dat je jouw bestelling wil ophalen bij Wolwinkel Elitt in Amersfoort (Grote Sint Jansstraat 8). We proberen het de volgende dat voor je klaar te leggen en laten dit via de mail aan je weten.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Neem hierover contact op via het contactformulier onderaan de site, dan zoeken wij het voor je uit.

Retourneren

Hoe lang kan ik iets retourneren?

Je kan tot 14 dagen na ontvangst een ongebruikt product in originele verpakking via de post retourneren.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Neem hierover contact op via het contactformulier onderaan de site, wij sturen je dan de info over de verzending en de terugbetaling. Je kan er ook voor kiezen om je bestelling bij Wolwinkel Elitt in Amersfoort (Grote Sint Jansstraat 8) te retourneren. Let er wel op dat je het geld van ons krijgt teruggestort en niet direct in de winkel ontvangt.

Wie betaalt de kosten voor een retourzending?

De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Stuur je de gehele bestelling retour? Dan krijg je naast de waarde van je producten ook de oorspronkelijke verzendkosten terug.

Wanneer ontvang ik mijn geld van een retourzending?

Na ontvangst van je retourzending ontvang je zo snel mogelijk een bevestigingsmail. Binnen 14 dagen na de bevestigingsmail storten wij het geld terug.

Garantie

Mijn product is beschadigd/beschadigd. Wat nu?

Vragen over garantie of beschadigde producten moeten persoonlijk opgelost worden. Daarom kan je het beste contact opnemen via het contactformulier onderaan de site. Mogelijk wordt je vraag ook al beantwoord in onze Algemene Voorwaarden.

Deze website maakt gebruik van analytische en functionele cookies.